dinsdag 27 oktober 2009

Tien jaar Later / Ten years Later


14 opmerkingen:

MUS zei

fijn boek van an. annie's boeken blijven leuk. gek en mooi he hoe je leven in korte tijd zo anders (rijker)wordt.

sanneke zei

Ach, mooi! En heerlijk, zo'n lezend kind. Jip leert het ook nu, in leest in bed in dezelfde pyjama als Elvis. Of in zijn Jip en Janneke pyjama natuurlijk.

Greetje zei

Hier in huis was Jip en Janneke het favoriete voorlees boek.
Al hoorde ze 100x het zelfde verhaaltje, altijd was het weer leuk en spannend.
Inmiddels staat het alweer 27 jaar in de boekenkast ;)

Anna Vogel zei

Oh, wat lief, Daan!!
Wij blijven hem zelf ook her- en her- en herlezen!
Kus
An

Anoniem zei

Ja! Leuk! Blijft leuk!

Patricia zei

I love Annie,
en lezende kinderen :)

Barbaramama zei

Oooooh Otje! Ik heb 'm vroeger stukgelezen en grijsvoorgelezen aan mijn kinderen!

I looooove Otje!

Lizelotje zei

Otje, Jip en Janneke, Pluk: voorgelezen tot en met, meerdere keren, en met zoveel plezier..
Net als de GVR van Roald Dahl en Madieke van Astrid Lindgren en vele, vele andere boeken en verhalen.
Een biebabonnement vanaf dat onze dochter één jaar oud was.
Voorlezen, als ik er mijn beroep eens van kon maken..
Dochter is nu 11, gisteren nog voorgelezen op bed...af en toe mag ik nog...

Marjolijn zei

Lezen is zo fijn hè Elvis,
Lekker opgekruld in de grote stoel bij Vader, of 's avonds in bed met een lampje, of misschien wel met een zaklamp onder de dekens als je eigenlijk al slapen moet, maar nog éven lezen wil omdat het verhaal zo mooi, leuk, spannend of fijn was!

Ik hoop dat je weer helemaal beter bent!
Kusje voor jou! -x-

natsumi zei

Oh, great post and lovely the handwriting!!

Elly zei

wat mooi -)

Greetje zei

Is An je zusje ?
Jullie hebben n.l. hetzelfde handschrift ;)

liset zei

Geweldig! Allemaal zijn ze even goed!

Daan zei

Greetje, Anna is mijn lieve vriendin ;-) maar men zegt wel vaker dat we op elkaar lijken (en niet alleen ons handschrift), zielezusjes!