maandag 26 oktober 2009

Zelfportret / Selfportrait





12 opmerkingen:

Guusje zei

Oh, Daan, ik schrok mij naar, ik heb ooit een latex gezichtjes expositie gemaakt en jek, toen ik jouw oor zag, moest ik daar aan denken. Daan in het latex aan de muur. Maar gelukkig zie ik nog leven in het oog!

elianne zei

leuk, en grappig dat je zelfportretten vind, houdt me bezig op het moment. Sta nooit op fotos en weet nog steeds niet wat ik van zelfportretten vind

Bree zei

mooi, ook je soort van foto, met oude vlekjes enzo. hoe doe je dat?

- zei

hihi gekke daan, wat een lief oortje heb je daar.

Daan zei

een programma op de computer, pien, een photobooth en Jane Rover zegt dat ik een autootje in mijn oor heb ;-)

elianne; ja, zelfportretten, soms is een hand meer zelfportret dan een portret van je hoofd (ik blijf je mooie blog bezoeken!)

Greetje zei

Daandag, je hebt me weer verrast.
Ben jaloers op mensen die een leuke woordspeling op je blogs weten ;)
Maar wil je toch laten weten dat ik ze iedere keer weer met heel veel plezier lees.
Ga dan ook langs bij de andere bloggers.
Fijne dag !

anna zei

leuk :)! horen, zien en zwijgen..

missvanham zei

wat een lieve mond

Unknown zei

Wat leuk gedaan, heel artistiek vind ik

MUS zei

horen, zien, zwijgen ...en doen?

la ninja zei

prachtig! :)

tantehilde zei

he ja, jij hebt een autootje in je oor!