dinsdag 14 september 2010

Doosje Amazon / AmazonBox



Een Doosje Amazon
is toch wel een berebest kado
Recente(re) films als afwisseling met de
'Ouwe meuk' liefst van Russische of Japanse origine
waar ik mij soms dapper doorheen worstel

Iedere avond een Pareltje uit de Filmgeschiedenis
in de thuisbioscoop zorgvuldig uitgezocht
door de beste filmoperator die ik mij kan wensen



A Box from Amazon
is the best Present, isn't it?
(more) recent Films to mix
with the (very) Oldies preferably from Russian or Japanese origin

Each night in our little home Cinema
we see one of the Best Movies
chosen by the best Filmoperator I could Wish for

24 opmerkingen:

Nick Lame zei

Hhmmm Wall-E! En hhmmmmmm Infernal Affairs!! En hhhhhhhmmmmmm Where The Wild Things Are!!! En ouchhh Lilya-4-Ever. Hoe dan ook, van harte!

Greetje zei

Ben jaloers op je :)

**EYE-SNACKS** zei

ja,ja lekker..toch wel met een zak dropjes op je buik ;) of zal het chips zijn?

Johannes zei

Cashback is een hele leuke! Just saying... =)

NOVY zei

Oeh. Lilya 4ever. ...
En where the wild things are!!

OrangeFarmhouse / www.moodkids.nl zei

julie en julia valt een beetje tegen vrees ik...
en van harte, want las net een tweet over verjaardagskado...

Daan zei

Dank! We keken gisteravond J&J en hebben wel genoten van Meryl Streep als Julia Child, je zit je steeds te verheugen op die stukjes van de film. Maar dan hou ik ook erg van Meryl Streep.

Anouk zei

Ooooooooooh wat een heerlijke verzameling. 'The man who wasn't there' must-see met Billy Bob Thornton; heerlijk. Wall-E wordt hier ook veelvuldig gekeken door Nathan, die kan ik ondertussen dromen. Lekker, geniet ervan!

Alle Dagen Mama zei

Ooh heerlijk een doosje Amazon op een regenachtige dag als vandaag, geweldig!

WierHier zei

een mooie film is zo heerlijk.
als ik je nog een pareltje mag aanraden:

http://www.youtube.com/watch?v=CF9h77oiv1w

Yoli zei

I love Japanese films, we also have movie night once a week.

jane zei

sounds like my kind of night!
xxx

Guusje zei

Ik keek laatst 'Where the wild things are', hij viel mij een beetje tegen. Ik ben benieuwd wat jij er van vindt!

xxxxxxx

Fien zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Daan zei

grappige mix van films! Wild things - Looking for eric (helemaal goed, baai de wee!! vooral Eric himself... Zwijmel-de-zwijmel) - Rev. road - Inglorious Basterds.... Hmmm... Thema?

Victoria | Hibiscus Bloem zei

I love it when my Amazon parcels arrive. Even when I have ordered everything myself, its still wonderful. Piles of books and movies. Perfect.

Elly zei

mmm daar zitten echt heerlijke filmpjes bij , where the wild things are is zoooooooo mooi !!!
wens je veel kijkplezier .

Juud zei

hartstikke leuk toch!!!!!niet vergeten te bloggen tussendoor he!

anna zei

Wat een heerlijk cadeau! Een echt koude-dagen-survival-pakket. Laat je het weten welke het worstelen (volgens jou dan :) waard was?

Theresa zei

Sounds fun. Come back to CV :)

Heidy zei

Oh nog twee tips, voor de leuk "Still crazy" en mooi "The man who sued God" en "The hours" en "Magnolia"...heb er hopen ;-) films kunnen zo van alles zijn.Sommigen noem ik een gedicht in beelden...dan weet ik wat ik bedoel..."Lost in translation"ook mooi.

Heidy zei

Oh en veel films met Gena Rowlands en dus ook de films van John Cassavetes...

Heidy zei

Oh ja Japanse films...ik heb zoveel mooie gezien...maar titels...mmm sowieso titels...moet mijn lijsten eens inzien.,,ik vergeet ze altijd of weet alleen een stukje van de titel of juist alleen het plot...

liset zei

Jij moet een fijn weekend hebben gehad!!!