vrijdag 18 november 2011

DWZI - Strikjes



Ook al druk met DecemberVerrassingen?
Iedere week verloot ik de DWZI-stempel
Wil jij ook je Sint/Kerst/KadoPapier
bestrikken?
Met textielverf je servetten bedrukken?
de jurk van je dochter oppimpen of ...?
Laat dan een reactie achter!

De LampionStempel van Vorige week gaat naar:

Roos zei...
Count me in: ik ben zó zó dol op die oranje lampionnetjes! en werd zomaar gisteren verrast met een boeket waar ze in zaten :-)
Vanavond hier St. Maarten editie #1 voor de boys.

Geweldig dat Merula DWZI overneemt!!



DWZI-ers van deze week vind je hier (klik)

Vanaf December neemt Merula de DWZIorganisatie over

28 opmerkingen:

wendela zei

IK WIL DE STEMPOL GRAAG. XXXXXXXXXXXXX VAN NOAH

Anoniem zei

ik wil wel graag zo'n strikstempel om cadeautjes te versieren

bettie

Roos zei

Hé yes, da's cool!! Nu zal ik braaf niet meedoen met de strikjes hoor ;-)

MamaNatuurlijk zei

Leuk idee een strikjesstempel om cadeautjes te versieren. Komt hier goed van pas.

Liefs MamaNatuurlijk

Mariaah zei

wat een leuke maar ik ga vast niet winnen...
daarom ga ik je nadoen en er ook een maken ;-)
(en ook nog een keer kijken naar Dobbertje Blok)

Annemiek zei

LEUK!! Ik doe weer mee hoor :o)

sillie zei

hij is leuheeeuk wederom :-)
fijn weekeind

Gaby zei

Wat maak je toch een leuke stempels. Ik ding graag mee voor deze vrolijke strikkenstempel. Daar kan ik duizend-en-een bestemmingen voor bedenken :)
Groetjes...(ga gauw nog een keertje klikken op 'Dobbertje Blok'...)

Truus zei

ik hou zo van strikjes.....

Saskia zei

O ja, dat is een handige stempel! Strikje erop en klaar! :)
xoxox

Karen. zei

Ik ben erg benieuwd naar de stempel door iemand anders hand gemaakt! Zo een strikjesstempel is leuk! Kan ik cadeautjes mee versieren :)

Simone zei

Hoi Daan;
Ik kom graag in aanmerking voor dit prachtige strikje!!!
Een heel erg fijn weekend toegewenst!
Simone

Jolanda zei

Ik ben dol op versieren en wat beter dan dat met een strikje te doen.

Anoniem zei

HIJ IS LEUK!!, wij houden van strikjes en versieren en feestjes en en en ...
wij doen graag mee!
Tineke

Mariska zei

Wat weer een leuk idee, een strik stempel!
Nou je hebt mij gestrikt ik doe graag mee :)

MamaMixx zei

Hier kan je echt iederéén mee strikken:)haha!
Ben gek op stempels!!

Sigrid zei

wat een leuke stempels toch, iedere week weer!

Fijn weekend!

noelle zei

ik wil mee doen

merula zei

:)

Curly Dee zei

Ik stempel mezelf en geef me kado ;-)

Stefanie zei

Een strikje erom en klaar :-D

Kleine gelukjes zei

Ik ga het gewoon proberen....Vind ze zo leuk!

sanneke zei

Ik wil graag gestrikt worden door jou. :)

Kreatita T zei

Hele leuke strikjes :)

Margriet @ Peacocks & Butterflies zei

Vannacht droomde ik gewoon over stempels en kadopapier, dat moet toch een teken zijn? In een brei van zwarte gestemplde letters werden in het rood de letters van de naam van de jarige gevormd. Heel leuk!

Groetjes Margriet

NB Je blog en prachtige foto's van jullie gezin roepen altijd zo'n puur warm gevoel op. Complimenten!

Greetje zei

Ik waag gewoon weer een gokje :)

Wien zei

Strik er om en klaar! Ik doe graag mee.

maaikes.writersblog zei

Sinterklaas en Kerstman zijn jarig, maar moeders is ook jarig en de neefjes en nichtjes maar tante en grote nicht ook. Ik kom strikken tekort. Dus die stempel. Wow, dat zou een uitkomst zijn :-). Warme groet, Maaike