vrijdag 7 september 2012

Morgen Yvestownfair !





































Morgen in Lommel (B) de Yvestownfair
De afgelopen week gutste ik mij een ongeluk
De MaandagDaandagPrintFabriek draaide overuren
Beperkte Oplage en Op=Op

Elvis en Maantje Piet gaan mee als WinkelJuffrouw

Op shirts strijken na, ben ik er klaar voor!
Zien we je daar?

Man, ik vind het wel heel spannend 
Ik ben benieuwd of ik de slaap kan vatten 
Hou ook zeker de blogs van de andere deelnemers in de gaten
plus 101woonideeen
Volg de avonturen op twitter #yvestownfair of op Instagram
(zie Instagramwidget in de zijbalk)

15 opmerkingen:

Christel zei

Heeeeeeeel veel plezier en megaveel verkopen toegewenst. Plus een prima nachtrust voor straks.

emmel-prutsemieke zei

ik denk dat ik er geraak! slaap zacht

Liene zei

De fabriek is druk geweest! Fijne spullen. Ik wil wel een dame daan in m'n bezit hebben. Tot morgen!

Linda zei

Voor mij (helaas!!) veel te ver weg, maar onwijs veel plezier gewenst en een goede verkoop ook. Je hebt vreselijk je best gedaan om mooie spullen te maken, dat kan ik zo zien, wauw!

sanneke zei

Ik wens jou en je lieftallig winkeldames veel plezier! Wat heb je (er) een boel werk (van) gemaakt!

Greetje zei

Veel plezier op de fair en wat heb je er een werk van gemaakt.

Sigrid zei

Wat een leuke spulletjes heb je gemaakt. Heel veel plezier met winkeltje spelen, gaat vast helemaal goed komen!

Anoniem zei

Heeeel veel plezier, lief mens! Binnen de kortste keren ben je uitverkocht, ik voorspel het je <3

SophieSweetVintage zei

Die tasjes zijn geweldig! En al het andere ook ;) Veel plezier morgen!

silly old suitcase zei

Hé, dat ziet er goed uit!
Ik kom het morgen even in reallife bewonderen :-)
slaap goed hoor! xx

Sas zei

Lieverd...maar natuurlijk ga je goed slapen....en kijk je morgenavond vast terug op een gezellige dag...meisjes onder elkaar....een mooi zonnetje erbij....hele fijne dag gewenst.....driedubbel dank voor je lieve Pipi-witje kaartje...dank voor de lach op mn gezicht...Noa maakte je ook errug blij :-) xxx

Puur Arnika zei

Oh wat ziet het er allemaal mooi uit! En wat heb je hard gewerkt. Jammer dat het zoooo ver weg is anders was ik graag gekomen.
Veel plezier, en een goede verkoop gewenst, maar met je winkelmeisjes gaat dat vast wel lukken

meiske zei

Oh, nou ben je bij mij in de buurt, maar we hebben helaas een groot feest.
Als je klaar bent, rijd dan even naar Bergeijk. Kun je wandelen in het mooie Ploegpark, waar kunstenaars hun domein hebben, wandelen door de tuinen van Mien Ruijs en de gebouwen van Piet Mondriaan. Mijn geboortedorpje......
Veel plezier in Lommel.

Roos zei

Webshop!
Webshop!
Webshop!

(maar natuurlijk kom je compleet uitverkocht thuis ;-))

Elle Aime workshops zei

Ziet er leuk uit allemaal! En ik had er ook graag heen gewild! Nouja, volgende keer beter. :)