zondag 11 oktober 2015

Kinderboekenweek 2015

Ook al wonen we nu in België
De Nederlandse Kinderboekenweek slaan we niet over

Wolf viel (vanzelfsprekend) voor Wolf en Hond op de maan - Sylvia Vanden Heede
Rover was benieuwd naar De laatste wilde dieren - Piers Torday
Elvis begon aan de Vlaamse literatuur Blote handen - Bart Moeyaert

Als je eens in Antwerpen bent, ga dan zeker naar onze favoriete Boekwinkels 
TseTse (Kronenburgstraat 10) en 't Stad Leest (Steenhouwersvest 16)
Ga met je boekenbuit lekker lunchen bij De Biologische Bakkerij (Volkstraat 17)

Voor mijn Veertigste Verjaardag 
kreeg ik van Jan Veertig Boeken 
die je gelezen moet hebben
Ik ben de komende jaren wel zoet

15 opmerkingen:

Iris Vank zei

Wat een prachtcadeau!!

boevenbende zei

Wat een zalige stapel boeken! Rover's keus ga ik ook eens opsnorren; daar heb ik hier wel een liefhebber voor denk ik.

Sarah zei

Veel leesplezier . Eerst de boekenweek en dan de voorleesweek . Voor boekenfans dolle pret !!

confetti lab zei

Ook is het feest tijdens boekenweek!
Fijne week en succes met het lezen van alle 40 boeken.

Emma en Mona zei

Kreeg je er ook wat tijd bij? Heerlijk zeg! Dat is bijna elke week een boek!
Hup hup! Aan de slag!

KRuiMeL zei

Wauw, wat een fijn cadeau.

Els04 zei

Mooi mooi mooi!Veel leesplezier allemaal!

malu zei

Wat een prachtig kadoo van Jan. Dat wil ik voor mijn 30e verjaardag over een halfjaar ook wel!
Kinderboekenweek is iets waar ik als kind altijd naar uit keek. Samen met mijn vader naar de boekenwinkel en daar uren snuffelen tussen de houten kasten naar het perfecte boek. Was altijd een feestje!

Anoniem zei

je snapt dat ik heel erg blij wordt van deze foto's.....(boekverkoopster Bijenkorf :)
weet je nog bij de kassa:)
enne jouw stapel van 40 vind ik helemaal een geweldig idee en ben ook best benieuwd naar Jan's lijst :) zie al goeie boeken op de stapel liggen....superleuk weer dit!!
hehe eindelijk een keer gereageerd :)

Anoniem zei

En spring ook eens binnen bij Copyright Bookshop, als is het maar om te snuisteren.

Irène zei

Idd, wat een tof cadeau! Het zou bij mij echter ook wel leesstress opleveren. Waar te beginnen?!?!
Lees ze. :-)

Greetje Penning zei

da's een fijn kado! ben ook gouweouwes aan't (her)lezen, van Vestdijk tot Haasse en Palmen. En niet te vergeten Renate D. Woeste Hoogten zie ik op jouw stapel, moet ook maar weer eens.

Fijne boeken ook voor den kindjes!

Greetje Penning zei

da's een fijn kado! ben ook gouweouwes aan't (her)lezen, van Vestdijk tot Haasse en Palmen. En niet te vergeten Renate D. Woeste Hoogten zie ik op jouw stapel, moet ook maar weer eens.

Fijne boeken ook voor den kindjes!

Daan zei

@Hil Wat leuk!! Ik weet het nog goed, onze leuke, spontane ontmoeting in de Bijenkorf! Liefs!

Lies: zei

Supercadeau... En daar zitten inderdaad een heleboel boeken tussen die je absoluut moet gelezn hebben!